Thuis in uw branche

E-learning Klantgericht formuleren voor accountants

Helder, concreet en effectief communiceren met uw klant

Als accountant denkt én schrijft u in uw eigen vakjargon. Zorg dat uw cliënt uw tekst beter begrijpt en de effectiviteit toeneemt. Uw vergroot hiermee uw toegevoegde waarde!

Overzicht

Prijs SRA-leden: € 175,00
Prijs niet-leden: € 175,00
PE-uren/punten:
AA/RA/RC 4
Bestemd voor: Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Zelfstandig assistent-accountant
Resultaat:

U formuleert klantgericht. U vergroot uw toegevoegde waarde door beter aan te sluiten bij uw klant.

Uw contactpersoon

Barbara Berben

Barbara Berben

Manager online leren

bberben@sra.nl
.

Inhoud

Veel accountants denken én schrijven in eigen vakjargon. Zorg dat uw klant uw tekst beter begrijpt. Uw vergroot hiermee uw toegevoegde waarde!

Wanneer uw klant uw teksten niet begrijpt is uw toegevoegde waarde als accountant nihil. Laat uw tekst beter landen en stap af van het vaktechnisch en juridisch jargon. Leer hoe u effectiever uw punt maakt door begrijpelijk, concreet en minder omslachtig te formuleren. Met praktische oefeningen uit de mkb-accountantspraktijk leert u uw schrijfstijl af te stemmen op uw klant.

  • Wat is échte klantgerichtheid in een tekst?
  • Gebruik van vakjargon voorkomen
  • Verdiepen in de taal van uw klant
  • Kiezen voor actief of passief?
  • Toegevoegde waarde tonen in uw tekst
  • Het doseren van informatie
  • Concrete zinnen schrijven

Deze E-learning is geschikt voor zowel de samenstel- als de controlepraktijk.

E-learning abonnementen
Wilt u meerdere E-learning modules per jaar volgen? Bekijk dan onze aantrekkelijke E-learning abonnementen. U heeft al een abonnement vanaf € 295 per jaar.

Datum & tijd

Datum & tijd:
U kunt zich het hele jaar inschrijven voor deze E-learning module
Beschikbaar
Cursuscode: ELEX0048

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren