Tijdens de strategiesessie nemen we uw kantoor mee langs een aantal belangrijke ontwikkelingen en cruciale vragen die bepalend zijn voor de koers van het kantoor in de nabije toekomst. Vragen waar misschien niet altijd direct een antwoord op komt, maar waar men in elk geval goed over na moet denken.
Dit doen we aan de hand van drie hoofdthema's: Markt, Organisatie en Samenwerking.
Markt
- Waar staan wij in de markt?
- Wat is ons onderscheidend vermogen en hoe uiten we dit?
- Hoe haal ik meer omzet uit bestaande klanten en hoe binden we nieuwe klanten?
- Wat te doen met de controlepraktijk? (indien van toepassing)
Organisatie
- Hoe krijg ik de juiste mensen op de juiste plek?
- Hoe worden mijn medewerkers nóg klantgerichter?
- Wat is onze grootste uitdaging op ICT-vlak?
Samenwerking
- Hoe gaan we een samenwerking aan met onze klanten en ons netwerk?
Resultaat
De gezamenlijk gestelde doelen zijn in een concreet actieplan gegoten, met een duidelijk stappenplan voor de toekomst.
Hoe?
De SRA-Strategiesessie is altijd maatwerk. Een volledige dag, korte inspiratiesessies of meerdaagse sessies zijn mogelijk, afhankelijk van de behoefte van uw kantoor. Als de wens bestaat om uw medewerkers bij het proces te betrekken, dan kan dat.

Dagindeling
Hieronder vindt u een indeling van een dag. Uiteraard kan de dag en/of dagen, afhankelijk van de kantoorsituatie, anders worden ingedeeld. De uiteindelijke opzet komt tijdens de intakegesprek samen met het kantoor tot stand.
Aftrap | opening (SRA)
- Waarom zitten we hier?
- Wat gaan we doen?
- Wat willen we bereiken (uw verwachtingen)?
Marktontwikkelingen | Trends
Basistrends, wat is er aan de hand:
- in de wereld
- specifiek in de markt
Formuleren doelen
Wat wilt u met uw kantoor bereiken in het licht van de:
- markt?
- organisatie?
- samenwerking?
Prioriteiten toekennen
- Wat gaan we wel en wat gaan we niet meer doen?
- Aanzet actieplan
- Wat zijn nu de belangrijkste punten waar u met uw kantoor aan wilt gaan werken?
- Hoe gaan we hier invulling en prioriteit aan geven?
Afronding