Thuis in uw branche

Hoe wordt u een Trusted Business Advisor?

Vergroot uw klantwaarde door proactief relatiebeheer

Als financial wilt u de sparringpartner zijn van uw klant. Een betere vertrouwensrelatie leidt automatisch tot meer omzet, zeker in het mkb! Hoe wordt u deze Trusted Business Advisor?

Overzicht

Prijs SRA-leden: € 995,00
Prijs niet-leden: € 1095,00
Groepsgrootte: 12
PE-uren/punten:
AA/RA/RC 12
RB Algemeen 12
Bestemd voor: Accountant in business, Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Fiscalist vennoot/medewerker
Leerdoelen:

Ik ben in staat om:

  • Mijn organisatie en diensten onderscheidend en geloofwaardig te positioneren en verkopen.
  • Mijn relatie met de klant te verdiepen en loyale klanten te creëren door de sparringpartner te zijn van mijn klanten.
  • Meer grip te hebben op het besluitvormingsproces van mijn klanten.

Uw docent

Carole Beelen

Carole Beelen

Carole Beelen is trainer en ondersteunt kantoren om compliant te zijn middels interactieve en inspirerende werkvormen.

.

Inhoud

Als financial wilt u de sparringpartner zijn van uw klant. Een betere vertrouwensrelatie leidt automatisch tot meer omzet, zeker in het mkb! Hoe wordt u deze Trusted Business Advisor?

Tijdens deze tweedaagse cursus werken we aan een (pro)actieve klantbenadering. Met praktische vaardigheden leert u zich gecontroleerd te verdiepen in de uitdagingen van de klant. Hoe goed kent u de business waarin uw klant opereert? Bent u op de hoogte van de ambities en pijnpunten van uw klant? En hoe neemt u de klant mee als vertrouwd adviseur?

Als financial wilt u het liefst op strategisch niveau meepraten met uw klanten, waardoor u meer grip hebt op het besluitvormingsproces van de klant. Tijdens de cursus diepen wij de hoogste status van vertrouwen uit; smart trust. Deze vorm is gebaseerd op argumenten en overtuigend bewijs. Een mogelijkheid om de echte Trusted Business Advisor te worden.

  • Denken vanuit de business van de klant
  • Klantanalyse maken met de MAP (Markt, Ambitie, Pijnpunten)
  • Gedifferentieerd verkopen bij mkb-klanten
  • Urgentie creëren en klant overtuigen van uw voorstel
  • Belemmerende gedachten ombuigen naar helpende gedachten
  • Omgaan met tegenwerpingen en ongevraagd advies geven

Locatie & Datum

Datum & tijd:
Maandag 4 november 2024 van 09:30 uur tot 17:00 uur en maandag 25 november 2024 van 09:30 uur tot 17:00 uur
Beschikbaar
Locatie: Fletcher Hotel Utrecht Nieuwegein in Nieuwegein /routebeschrijving
Cursuscode: EOCU37930

Ervaringen van deelnemers

  • Geweldige alternatieve manier van lesgeven en veel elementen die toepasbaar zijn in de dagelijkse praktijk. Er wordt extra aandacht gegeven aan bepaalde voorkeur onderwerpen vanuit de groep, zoals afsluittechnieken.
  • Goede training waarbij de docente een prettige rol vervult door je als accountant te prikkelen om op een actieve wijze bezig te zijn. Een cursus waar je in de praktijk echt iets aan hebt.