Thuis in uw branche

Maakt u tijd vrij voor de marketing van uw kantoor?

In vier stappen naar een marketingplan op maat

  • Publicatiedatum: 6-8-2018

Marketing, een tak van sport waar veel kantoren iets mee willen en moeten, maar waar het vaak in praktijk niet van komt. Daarom biedt SRA dit najaar wederom een viertal trainingssessies Marketing aan. Trainers Bert Duurland en Bram Alkema nemen deelnemers mee in nieuwe ontwikkelingen, kansen en ideeën. Én zij zorgen dat je direct aan de slag gaat.

Bas StolwijkBas Stolwijk, registeraccountant bij Stolwijk Registeraccountants & Belastingadviseurs, volgde vorig jaar de SRA-marketingtraining. Stolwijk is 2,5 jaar geleden toegetreden tot dit kantoor dat zijn vader 30 jaar geleden is begonnen. Hij heeft een grote interesse in sport. Voordat hij bij Stolwijk begon, heeft hij ruim vier jaar bij de KNVB gewerkt. Twee jaar lang controleerde hij de cijfers van betaalde voetbalorganisaties als financieel analist op de afdeling Licentiezaken.

Daarna werkte hij 2,5 jaar als business controller op de afdeling betaald voetbal van de KNVB. Hij was in 2014 onder meer financieel verantwoordelijke voor het WK Voetbal-project in Brazilië. En hij heeft er mede voor gezorgd dat het EK Vrouwen 2017 en het EK 2020 in Amsterdam aan Nederland werden toegewezen. Zijn interesse in sport heeft hij meegenomen naar het kantoor van zijn vader. Hij wilde daar graag de vrijheid krijgen om een nieuw sportlabel op te richten binnen het bedrijf. “Stolwijk accountants had al een aantal klanten in de sport, dus het was voor ons een soort natuurlijk gevolg om hier een aparte niche van te maken. Ons label Sportaccountant doet het goed. Het is heel leuk om onze kennis en ons netwerk in de sport zo goed mogelijk voor topsporters en diverse sportorganisaties in te zetten”, aldus Stolwijk.

Zelf slimmer worden

Het opzetten van het label Sportaccountant was voor hem een mooie aanleiding om deel te nemen aan de marketingtraining. “Ik wilde het nieuwe label goed in de markt zetten, daar serieus mee aan de slag gaan. Maar ook buiten dit initiatief zijn we bij Stolwijk met vernieuwing bezig”, aldus Stolwijk. “De training werd op het juiste moment aangeboden. Ik wilde zelf graag slimmer worden op het gebied van marketing.” Bas was van zichzelf geïnteresseerd in digitale marketing. Hij wist hier al wat van, maar zocht graag verdere verdieping.

Lees verder in de SRAadviseur

SRAadviseur juni 2018

Benieuwd naar andere artikelen uit de SRAadviseur?

Lees hier de gehele SRAadviseur