Uw klant heeft veel data tot zijn beschikking. Hoe benut u deze als accountant voor uw advies en dienstverlening?
De hoeveelheid data van uw klant neemt nog steeds toe en is ook sneller beschikbaar. Hierdoor verouderen gegevens snel. Het maken van dashboards en rapportages is dus belangrijk. Excel, Power Pivot, Power Query en Power BI bieden hiervoor veel mogelijkheden, maar hoe zet u deze in?
Hoe ondersteunt en presenteert u uw advies met realtime cijfers in grafische weergaves? En hoe verzamelt en verwerkt u gegevens uit meerdere databronnen van uw klant? U gaat direct aan de slag met het opzetten van koppelingen, rapportages en dashboards.
- Mogelijkheden Excel en Power BI voor dashboards
- Realtime koppelingen met databases (o.a. SQL) van uw klant
- Relaties tussen tabellen maken en gegevens filteren
- Volledigheid en betrouwbaarheid data
- Gegevens uit meerdere bronnen importeren
- Opzetten van management dashboards
- Visualisatie en interactieve weergaves