SKM1
Naslag, cursusaanbod en nieuws
Er wordt een code naar je e-mailadres gestuurd. Om in te loggen vul je deze code in de volgende stap in.
Is jouw kantoor wel lid, maar heb je nog geen account? Klik hier om een account aan te vragen.
Er is een code naar je e-mailadres gestuurd. Om in te loggen, vul je deze hieronder in.
SRA hecht grote waarde aan de tevredenheid van onze leden en klanten en streeft naar de hoogste kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt over (een van onze) producten en/of diensten. SRA heeft daarvoor een klachtenprocedure vastgesteld. Bij de klachtbehandeling streven we naar zorgvuldigheid en een voor alle partijen rechtvaardige oplossing.
Klachten dien je 30 dagen na constatering schriftelijk in te dienen aan ons secretariaat via klachten@sra.nl. Voor klachten over de kwaliteitstoetsingen verwijzen wij naar de bezwaarprocedure zoals vastgesteld in het Reviewreglement.
Bij de beoordeling en afhandeling van je klacht zijn de Algemene Voorwaarden SRA leidend. De beoordeling en afhandeling van je klacht worden in principe in maximaal 4 weken gerealiseerd. Als de klacht niet binnen de gestelde termijn kan worden afgehandeld, word je binnen 4 weken na ontvangst van de klacht geïnformeerd over de te verwachten doorlooptijd van de klachtafhandeling.
Als je niet tevreden bent over de wijze waarop je klacht is afgehandeld, kunnen leden van SRA dit kenbaar maken aan het bestuur. Het bestuur beoordeelt of de juiste procedure is gevolgd tijdens de klachtenbehandeling, maar oordeelt niet over de inhoudelijke juistheid van de afhandeling van de klacht.
Secretariaat SRA
E klachten@sra.nl
T 030 656 60 60