SRA-lidmaatschap voor O&W Accountants

• Publicatiedatum: 31-10-2023
O&W Accountants
Michiel Rijkers en Cleo Rijkers van O&W Accountants

Na een korte ballotageperiode mag O&W Accountants zich met trots SRA-lid noemen. Het in Volkel gevestigde kantoor met zijn 15 medewerkers is met name in de regio actief op het gebied van controle- en samenstelopdrachten. ''We verheugen ons op de samenwerking met SRA'', zegt partner Cleo Rijkers AA RB.

Borging kwaliteit

Rijkers vindt het van groot belang dat zijn organisatie gebruik kan maken van professionele vaktechnische ondersteuning door SRA. ''Het lidmaatschap geeft de accountants van O&W extra kwaliteitsborging bij de uitvoering van het accountswerk en stelt ze mede in staat hun klanten - kleine, middelgrote en grote ondernemingen - goed te adviseren.''

Onder de paraplu van SRA

Mede door het lidmaatschap van SRA kan O&W sneller inspelen op uiteenlopende vragen van de klanten. Rijkers: ''Het team van jonge, ervaren medewerkers onderhoudt daarvoor korte lijnen met hun ondernemers.'' In samenspraak met de klanten worden vraagstukken, of ze nu eenvoudig zijn of heel complex, deskundig opgelost. ''En dat mede door de extra ondersteuning van SRA, denk aan de praktijkhandreikingen, tools, vaktechnische standaarden en specifieke adviezen vanuit de helpdesk van het vaktechnisch bureau'', zegt Rijkers. ''Dit alles maakt dat wij garant staan voor de hoge kwaliteit die wij leveren.''