1. Hoe gastvrij ben jij? (90 min.)
Pijler/vakgebied: Secretariaat
Doelgroep: Receptionistes en (directie)secretaressen
Als receptioniste of (directie)secretaresse ben je het visitekaartje van Alfa. Je hebt vaak het eerste contact met klanten/gasten en je kan maar 1 keer een goede indruk maken!
Tijdens de training ‘Hoe gastvrij ben jij?’ zal worden ingaan op welke verwachtingen klanten/gasten hebben en hoe je die kan overtreffen.
Aan de hand van praktijkvoorbeelden krijg je praktische tips voor positieve effecten van je gedrag op klanten (ontvangst, email, telefonisch) en hoe dit invloed heeft op vervolggesprekken.
Spreker: Judith Wassens-Geerdinck (Beleef de gastvrijheid)
2. Terugkomdag training Assertiviteit (90 min.)
Pijler/vakgebied: Secretariaat
Doelgroep: Receptionistes en (directie)secretaressen
Bijzonderheden: Verplicht voor alle receptionistes en (directie)secretaressen
Tijdens deze training wordt teruggeblikt op de gevolgde assertiviteitstraining en op de afgelopen periode: wat hebben je van de training geleerd, wat heb je daarmee gedaan en bereikt? Welke lastige situaties heb je meegemaakt en hoe ben je daarmee omgegaan?
Door het uitwisselen van ervaringen en het samen nadenken over de ingebrachte situaties, worden er oplossingen aangedragen en kom je op nieuwe ideeën om effectief met lastige situaties om te gaan.
Spreker: Trainers van het trainingsbureau MindWorkProductions
Inschrijven Alfa-leerdag Midden