Hoe ga je te werk? Waar ga je op letten? Welke vragen stel je en hoe bepaal je de werkelijke behoeften van deze startende ondernemer.
Adviseren is een vak apart! Het wordt misschien wel je belangrijkste tweede vak!
Waar denk je aan bij klantgerichtheid? En waar denk je aan bij goede communicatie tussen adviseur en klantt? Met deze twee vragen beginnen wij de workshop Klantgerichtheid.
Wanneer mensen elkaar willen overtuigen van elkaars gelijk, dan is degene die het hardste drukt regelmatig de winnaar. De vraag is of dit de juiste manier is?
Ook benieuwd hoe jouw hersenen werken? Tijdens deze interactieve workshop maken we inzichtelijk hoe het geheugen werkt en leer je een aantal doeltreffende manieren om je geheugen optimaal te gebruiken.
Hoe is het met jouw time management gesteld? Als student heb je heel wat aan je hoofd.
Binnen deze workshop leer je op een prettige en doeltreffende manier om grote hoeveelheden stof te verwerken met een hoger begrip dan normaal en die makkelijk te herhalen is.
Netwerken is interessante mensen ontmoeten. Effectief netwerken is op tijd afscheid van ze nemen en vervolgacties afspreken.
Als accountant geef je regelmatig presentaties. Eigenlijk is elk klantgesprek een presentatie van jezelf! Hoe komt je boodschap écht over bij klant of collega's?
Hoe presenteer je jezelf optimaal in ontmoetingen met anderen? En hoe doe je dat digitaal? Waar moet je op letten als je een profiel aanmaakt op LinkedIn
Tijdens de workshop ‘Snellezen’ leren studenten om hun leessnelheid meetbaar te verdubbelen naar 500 woorden per minuut. Dit zal een enorme tijdwinst opleveren, waardoor het leren makkelijker verloopt.
Workshop over alle virtuele netwerken. De do’s, don’ts, spelregels en doelgroep. Wie bereik je waar en hoe doe je dat het beste. Ook het schrijven van je eigen profiel krijgt aandacht.
Wij reiken je de nodige handvatten aan om goed beslagen ten ijs te komen bij je mogelijk nieuwe werkgever.
Copyright © SRA - 2023 | Algemene voorwaarden | Klachtenprocedure | Veilig bestanden delen met SRA