Thuis in uw branche

SRA ontzorgt bij uw hybride bijeenkomsten

Bijeenkomst fysiek in de zaal en online!

Naast de mogelijkheden van de virtual classrooms ondersteunen wij ook bij hybride oplossingen. Stel dat een deelnemer verkouden is en niet kan deelnemen aan een cursus die u heeft gepland. Of weet u op voorhand al dat u niet alle medewerkers tegelijk aanwezig wilt hebben bij een cursus of training?

LaptopEr zijn legio voorbeelden waarbij een totale fysieke bijeenkomst niet mogelijk is maar waarbij u, omwille van de interactie, toch wel graag (een deel van) de deelnemers live en een deel online wilt laten deelnemen.

Hoe gaat zo’n hybride bijeenkomst in zijn werk? Wat is de optimale mix van deelnemers in de zaal en deelnemers op een andere locatie? Wat zijn de technische aspecten en niet minder belangrijk, wat zijn de kosten van aankoop of huur?

We hebben een samenwerkingspartner gevonden in AVEX. Zij hebben veel ervaring met de (technische) ondersteuning van hybride leervormen en zijn bekend met onze SRA-leden.

Wanneer u via sra@avex.nl een offerte aanvraagt maken zij een offerte op maat met speciale SRA-tarieven.

Stappenplan:

  1. Inventariseer tijdig (bij voorkeur minimaal 3 weken voorafgaand aan de bijeenkomst) of u gebruik wil maken van een hybride leeroplossing.
  2. Laat het ons weten zodat we de docent/spreker tijdig kunnen informeren en didactische ondersteuning kunnen bieden.
  3. Hoe groot is de cursusgroep? Hoeveel deelnemers in de zaal en hoeveel online? Voor een optimale interactie kunt u uitgaan van ongeveer 1/3 in de zaal en ongeveer 2/3 online.
  4. Wilt u gaan huren of kopen? Dat wil zeggen: gaat u er vaker gebruik van maken voor cursussen, interne overleggen of VTO’s?
  5. Gaat u er vaker gebruik van maken, dan kunt u bijvoorbeeld een MS Teams account of een Zoom account aanmaken. Bent u niet van plan om de hybride vorm vaker in te zetten, kan AVEX dit ook voor u regelen. Zij nemen het gebruik en het inregelen van de licenties mee in hun offerte.
  6. Neem contact op met SRA@avex.nl en zij maken een offerte op maat.
  7. Als SRA-lid krijgt u 15% korting op huur van de apparatuur en bij aanschaf/koop speciale SRA-tarieven in de exclusieve SRA-AVEX-Webshop. Meldt u aan via sra@avex.nl voor een inlogcode voor de webshop voor SRA-leden.  

Let op! Om er zeker van te zijn dat de gewenste apparatuur beschikbaar is om te huren, dient u minimaal 2 weken voorafgaand aan de bijeenkomst de aanvraag te doen via sra@avex.nl of telefonisch via 0346 – 259 259. Er is ons verzekerd dat bij een spoedaanvraag AVEX alles op alles zal zetten om te leveren, maar hoe eerder u de aanvraag doet, hoe beter.

Contact

Neem voor meer informatie, vragen en/of opmerkingen contact op met:

Marjon Groten
Manager Incompany
E mgroten@sra.nl  
T 030 656 60 60
Brenda van Oel
Accountmanager Incompany
E bvanoel@sra.nl  
T 030 656 60 60

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren