De kwaliteit van uw dienstverlening, maar ook tijdige signalering van (fiscale) risico’s bepalen het niveau van uw kantoor.
SRA-kantoren hebben een kwaliteitssysteem. Daarbij is een focus op het type klant en de klant specifieke risico’s bij het uitvoeren van de werkzaamheden essentieel.
De fiscale review is niet meer los te zien van de het stelsel van kwaliteitsbeheersing van het gehele kantoor. Met een gezamenlijke aanpak komt u immers tot de onderwerpen waar het echt om gaat.
Hoe bereidt u zich voor op de (fiscale) review? Leer hoe u als kantoor echt stappen maakt in het verder ontwikkelen van een kantoorbreed kwaliteitsbeleid!
- Formuleren kwaliteitsbeleid
- Vertalen van kwaliteitsbeleid naar gezamenlijke werkaanpak
- Fiscale risicoanalyse en risicogericht werken
- Borging kwaliteit
- Handboek Kwaliteit
- PCDA-model (Plan Check Do Act)
- (Fiscale) review en extern toezicht
- Praktijkcases