We worden uitgedaagd in deze tijd van corona waarin de meesten van ons vanuit huis moeten werken. Hoe gaat u als team en als collega hiermee om, zonder dat het ten koste gaat van het werk.
Werkt u veel samen in vaste of wisselende teams? En moet u in deze tijd ook meer op afstand met elkaar gaan samenwerken? Hoe past u als team hierop aan? Het is niet voldoende alleen de digitale kant te organiseren, maar ook aandacht te besteden aan teamverbondenheid en het samenwerkproces in een tijd dat u elkaar niet fysiek kunt treffen.
In deze online workshop krijgt u op een interactieve wijze inzicht in 3 aspecten waar u juist nu extra aandacht aan kunt besteden.
De volgende vragen staan centraal in deze workshop:
- Hoe zorgt u voor focus op resultaat en resultaatafspraken als u op afstand samenwerkt?
- Hoe blijft u als team in verbinding?
- Hoe behoudt u dynamiek in de onderlinge samenwerking?
- Welke afspraken kunt u met uw team maken om effectief online samen te werken?
- Welke digitale tools kunt u inzetten?