Adviseren met BiZ
Voor accountantsorganisaties ligt de toegevoegde waarde steeds meer in het advieswerk, zeker als het gaat om de toekomstige strategie. Uw klanten willen immers met u sparren over zaken als:
- Hoe staat mijn onderneming ervoor?
- Hoe zal mijn financiële positie zich in de toekomst ontwikkelen?
- Wat is de positie ten opzichte van mijn concurrenten en branchegenoten?
- Welke keuzes moet ik maken en aan welke knoppen moet ik draaien?
- Met SRA-BiZ heeft u een uniek middel in handen waarmee u uw klanten niet alleen antwoord kunt geven op deze vragen, maar misschien zelfs de klanttevredenheid kunt overtreffen. Maar hoe doet u dat? En hoe zorgt u dat uw medewerkers er daadwerkelijk mee aan de slag gaan?
Doelstelling
Door middel van de BiZ-benchmarkdata het gedrag achter de cijfers herkennen, daarmee ondernemers helpen succesvoller te worden en uiteindelijk de klanttevredenheid vergroten. Tevens krijgt u handige tips om het gebruik van BiZ binnen uw kantoor te verbeteren, zodat u meer rendement uit SRA-BiZ haalt.
- Introductie
- Bewustwording
- Inspireren
- BiZ + techniek