Thuis in uw branche

Workshop inzichten voor succesvol adviseren!

Adviseren met BiZ

Wilt u ook graag praktische handvatten krijgen om meer uit BiZ te halen én uw klanten te verrassen met nieuwe inzichten?

Meer informatie alleen toegankelijk voor SRA-leden.   Registreer of Log in.

Overzicht

Prijs SRA-leden: € 195,00
Groepsgrootte: 10
PE-uren/punten:
AA/RA/RC 3
Bestemd voor: Accountant vennoot/medewerker, Teamleider/Relatiebeheerder
Leerdoelen:

U leert om alle klantinformatie te verwerken in een maatwerk advies en deze te vervolgens te bespreken in een klantgericht adviesgesprek.

Inhoud

Adviseren met BiZ

Voor accountantsorganisaties ligt de toegevoegde waarde steeds meer in het advieswerk, zeker als het gaat om de toekomstige strategie. Uw klanten willen immers met u sparren over zaken als:

  • Hoe staat mijn onderneming ervoor?
  • Hoe zal mijn financiële positie zich in de toekomst ontwikkelen?
  • Wat is de positie ten opzichte van mijn concurrenten en branchegenoten?
  • Welke keuzes moet ik maken en aan welke knoppen moet ik draaien?
  • Met SRA-BiZ heeft u een uniek middel in handen waarmee u uw klanten niet alleen antwoord kunt geven op deze vragen, maar misschien zelfs de klanttevredenheid kunt overtreffen. Maar hoe doet u dat? En hoe zorgt u dat uw medewerkers er daadwerkelijk mee aan de slag gaan?

Doelstelling

Door middel van de BiZ-benchmarkdata het gedrag achter de cijfers herkennen, daarmee ondernemers helpen succesvoller te worden en uiteindelijk de klanttevredenheid vergroten. Tevens krijgt u handige tips om het gebruik van BiZ binnen uw kantoor te verbeteren, zodat u meer rendement uit SRA-BiZ haalt.

  • Introductie
  • Bewustwording
  • Inspireren
  • BiZ + techniek

Locatie & Datum

Datum & tijd:
woensdag 24 maart 2021 van 15:00 tot 19:00 uur.
Beschikbaar
Locatie: SRA in Utrecht /routebeschrijving
Cursuscode: ABIZ33680

Programma

  • Waarom branchekennis en wat levert het op?
  • Het SRA-benchmarkplatform
  • Gebruik van branchekennis en benchmarking
  • Kennis van de klant en zijn branche/ business
  • Het adviesgesprek
  • Betere klantrelatie en tevredenheid

Data en duiding aan de hand van casuistiek

  • Bespreken casussen Bouw en Retail
  • Kritische vragen n.a.v. benchmarkrapport
  • Het belang van het verdienmodel
  • Adviespunten signaleren en benutten

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren