Thuis in uw branche

Workshop Van cijfers naar Klantsucces

Adviseren met BiZ

Met SRA-BiZ heeft u een uniek middel in handen waarmee u uw klanten niet alleen antwoord kunt geven op deze vragen, maar misschien zelfs de klanttevredenheid kunt overtreffen.

Meer informatie alleen toegankelijk voor SRA-leden.   Registreer of Log in.

Overzicht

Prijs SRA-leden: € 195,00
Groepsgrootte: 10
PE-uren/punten:
AA/RA/RC 4
Bestemd voor: Accountant vennoot/medewerker, Teamleider/Relatiebeheerder
Resultaat:

Gebruiksmogelijkheden BiZ 

  • Strategisch adviesgesprek
  • ICBO
  • Starter
  • Financiering
  • Acquisitie

Inhoud

Adviseren met BiZ
Voor accountantsorganisaties ligt de toegevoegde waarde steeds meer in het advieswerk, zeker als het gaat om de toekomstige strategie. Uw klanten willen immers met u sparren over zaken als:
- Hoe staat mijn onderneming ervoor?
- Hoe zal mijn financiële positie zich in de toekomst ontwikkelen?
- Wat is de positie ten opzichte van mijnconcurrenten en branchegenoten?
- Welke keuzes moet ik maken en aan welke knoppen moet ik draaien?

Met SRA-BiZ heeft u een uniek middel in handen waarmee u uw klanten niet alleen antwoord kunt geven op deze vragen, maar misschien zelfs de klanttevredenheid kunt overtreffen. Maar hoe doet u dat? En hoe zorgt u dat uw medewerkers er daadwerkelijk mee aan de slag gaan?

Inhoud Workshop

  • Waarom branchekennis en wat levert het op?
  • Gebruik van branchekennis en benchmarking
  • Kennis van de klant en zijn branche/ business
  • Het adviesgesprek
  • Betere klantrelatie en tevredenheid
  • Implementatie op uw kantoor: aan de slag!

Locatie & Datum

Datum & tijd:
Woensdag 24 juni van 15:00 uur tot 19:00 uur
Beschikbaar
Locatie: SRA in Utrecht / routebeschrijving
Cursuscode: ABIZ31960
Datum & tijd:
Woensdag 30 september van 15:00 uur tot 19:00 uur
Beschikbaar
Locatie: SRA in Utrecht / routebeschrijving
Cursuscode: ABIZ31961

Programma

Data en duiding aan de hand van Casuistiek

  • Bespreken casussen Bouw en Retail
  • Kritische vragen n.a.v. benchmarkrapport
  • Wat speelt er nu echt bij uw cliënt?
  • Adviespunten signaleren en benutten
  • Advieskansen

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren