Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

SRA-Sparren met collega kantoren: Imago & behoeften onderzoek

Om te groeien zijn goede medewerkers belangrijker dan nieuwe klanten.
Hoe zorg je ervoor dat nieuw talent tot senior medewerkers juist voor jouw kantoor kiest?Tijdens deze inspirerende sessie delen Lisette Krijgsman (Wecountancy) en Jorge Labadie (37°Celsius Brand Consultancy) hoe zij het imago van werken bij Wecountancy en de behoeften van (potentiële) medewerkers in kaart brachten. Hun onderzoek leverde waardevolle inzichten op en concrete resultaten: Wecountancy wist met deze aanpak veel nieuw talent aan te trekken. Laat je inspireren en praat mee op woensdag 3 december!

Overzicht

Leerdoelen

Ontdek wat talent écht zoekt in een MKB/SRA-kantoor én hoe jij daar op in kunt spelen.

Inhoud

Deze sparrensessie staat volledig in het teken van employer branding: Wat drijft kandidaten om bij een MKB-accountantskantoor te werken? Hoe benut je deze inzichten om medewerkers niet alleen aan te trekken, maar ook te behouden? Hoe sluit je dan met je imago en positionering aan op deze behoeften? 

  • Resultaten van het marktonderzoek naar imago en behoeften ten aanzien van werken binnen de accountancy.
  • Belang van merkidentiteit voor sterke employer branding Praktische handvatten om onderzoeksresultaten te vertalen naar wervings- en behoudstrategieën.
  • Ruimte voor interactie, kennisdeling en het uitwisselen van praktijkervaringen met collega-kantoren.

SRA-Leden, kantoren met een praktijk vanaf 25 fte die hun bedrijf aantrekkelijker willen positioneren voor nieuwe medewerkers van talent tot senior.

Locatie & Datum

Datum & tijd
Woensdag 3 december 2025 van 14:00 tot 16:00 uur.
Cursuscode
COSP40757
Beschikbaar