Klantgericht handelen voor trainees
Overzicht
Trainee
Ik ben in staat om:
- Snel inzicht te krijgen in de klantwens en deze te vertalen naar gerichte communicatie.
- Ambassadeurs te creëren voor mijn organisatie.
Inhoud
Tijdens de cursus Klantgericht handelen voor trainees behandelen we de volgende onderwerpen:
- Vormen van klantgerichtheid
- Werken aan proactief relatieopbouw
- Klantwensen en -verwachtingen in kaart brengen
- Hoe overtref je verwachtingen?
- Verantwoordelijkheid nemen voor de klant
- Initiatief nemen en kansen waarnemen
- Omgaan met lastige klanten
- Oefenen met acteur
Bijzonderheden
Dit is training 2 van het geaccrediteerde trainingsprogramma van de praktijkopleiding MKB en Assurance.
Tijdens deze training komen de volgende generieke CEA-eindtermen aan bod: 1, 3, 6, 7, 9, 12, 13, 15, 16, 17, 19, 20 en 21.
In verband met de effectiviteit adviseren wij je sterk de trainingen in de volgende volgorde te volgen: ‘Effectief communiceren voor trainees’, ‘Klantgericht handelen voor trainees’ en tot slot ‘Professioneel presenteren voor trainees’. Mocht je hiervan afwijken, let dan wel op de spreiding van je intervisiemomenten door het jaar heen. Dit zal jouw eigen leerrendement van deze bijeenkomsten ten goede komen.
Let op: je profiteert van aantrekkelijke pakketkortingen, als je je voor meerdere trainingen en/of intervisiebijeenkomsten tegelijk inschrijft!
Locatie & Datum
Docent(en)

Jolanda Paardekooper
Jolanda Paardekooper is vaardigheidstrainer bij SRA.
Contact
