Thuis in uw branche

Interviewtechnieken voor trainees

Jaar 2 praktijkopleiding Assurance

Tijdens uw controlewerkzaamheden is het belangrijk om goed in gesprek te zijn met de klant. Maar hoe krijgt u als trainee sneller en beter boven tafel waar de risico’s zitten?

Overzicht

Prijs SRA-leden: € 395,00
Prijs niet-leden: € 495,00
Groepsgrootte: 12
PE-uren/punten:
Bestemd voor: Trainee
Resultaat:

U zet interviewtechnieken in om de juiste informatie boven tafel te krijgen bij de controlewerkzaamheden. U bent persoonlijk effectiever en zekerder in gesprekken.

Uw docent

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin is trainer en coach bij SRA en DISC-gecertificeerd.

.

Inhoud

Tijdens uw controlewerkzaamheden is het belangrijk om goed in gesprek te zijn met de klant. Maar hoe krijgt u als trainee sneller en beter boven tafel waar de risico’s zitten?

In de controlepraktijk is het verzamelen van controle informatie essentieel. Klantgesprekken vormen hierbij een uitgelezen kans om een antwoord op uw vragen te krijgen. Hoe voert u een effectief gesprek dat gericht is op het verzamelen van nieuwe waardevolle informatie? En hoe zorgt u dat uw vragen worden beantwoord én uw doelstellingen behaald worden in het gesprek?

Leer tijdens deze interactieve training hoe u als trainee interviewtechnieken binnen uw werkzaamheden op een juiste manier inzet. Ook het sturen van het gesprek en het stellen van de juiste vragen komen hierbij aan bod.

  • Interviews afnemen bij verschillende soorten klanten
  • Structuur aanbrengen in uw vraagstelling
  • Doel van het klantinterview bepalen
  • Onderzoeken en doorvragen
  • Het nut van goede samenvattingen
  • Oefenen met acteur

Bijzonderheden

Dit is training 1 van jaar 2 van het verplichte trainingsprogramma van de Praktijkopleiding Assurance.

In verband met de effectiviteit adviseren wij u sterk de trainingen in de volgende volgorde te volgen: ‘Klantgericht adviseren voor trainees (alleen MKB variant)’, ‘Professionele beroepshouding voor trainees’ en ten slotte ’Overtuigend communiceren bij conflicten voor trainees’. Als u de Assurance variant volgt dan start u met de cursus: ‘Interviewtechnieken voor trainees’ in plaats van ‘Klantgericht adviseren voor trainees’. Mocht u hiervan afwijken, let dan wel op de spreiding van uw intervisiemomenten door het jaar heen. Dit zal uw eigen leerrendement van deze bijeenkomsten ten goede komen.

Locatie & Datum

Datum & tijd:
Donderdag 4 april 2019 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik / routebeschrijving
Cursuscode: EOCU30415
Datum & tijd:
Donderdag 13 juni 2019 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Reservelijst Vol
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik / routebeschrijving
Cursuscode: EOCU30416
Datum & tijd:
Maandag 1 juli 2019 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Fletcher Hotel Utrecht Nieuwegein in Nieuwegein / routebeschrijving
Cursuscode: EOCU31073
Datum & tijd:
Dinsdag 8 oktober 2019 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik / routebeschrijving
Cursuscode: EOCU30529
Datum & tijd:
Dinsdag 26 november 2019 van 10:00 uur tot 17:30 uur
Beschikbaar
Locatie: Postillion Hotel Utrecht Bunnik in Bunnik / routebeschrijving
Cursuscode: EOCU30690

Docent(en)

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin is trainer en coach bij SRA en DISC-gecertificeerd.

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren