Efficiënt werken, meer rust en structuur en een proactief team. Deze training laat zien hoe u dit met beter timemanagement en heldere communicatie kunt bereiken.
Bent u leidinggevende binnen een druk kantoor en heeft u de verantwoordelijkheid over een team? Heeft u meerdere projecten terwijl u ook nog een team van professionals moet aansturen?
Uw team werkt hard, maar uw medewerkers leunen veel op u. Ze zien taken niet uit zichzelf en wachten af, of ze vragen u wat ze moeten doen. Dat kost u ongemerkt veel tijd en energie, waardoor u uw eigen deadlines niet haalt.
U wilt zich eigenlijk meer met belangrijke, structurele zaken bezig houden. Wilt u weten hoe u dit voor elkaar moet krijgen? In deze training leert u om de belangrijke zaken op tijd af te krijgen, overzicht en structuur te bewaren en effectiever werk te delegeren naar uw medewerkers.
- Persoonlijk leiderschap: hoe wilt u werken en leven?
- Effectief werken: doe ik de juiste dingen met betrekking tot het realiseren van mijn doelen?
- Overzicht bewaren en meerdere ballen in de lucht houden
- Vermijden van uw valkuilen en ineffectieve gedragspatronen
- Uw tijd optimaal benutten: plannen, prioriteiten stellen en keuzes maken
- Oefenen met een acteur op het gebied van delegeren en leidinggeven