Werkenbijsra.nl breidt vacaturemogelijkheid uit

• Publicatiedatum: 18-9-2017

Accountantskantoren verrichten steeds vaker vaste werkzaamheden voor klanten die zelf een bepaalde expertise niet in huis hebben, bijvoorbeeld op het gebied van IT-auditing, HRM of subsidieaanvragen. In hun zoektocht naar nieuwe medewerkers die deze taken moeten uitvoeren zouden zij ook graag gebruik maken van de mogelijkheden bij SRA, zo geven SRA-leden zelf aan. Werkenbijsra.nl biedt daarom vanaf nu de mogelijkheid om aan de vraag naar en het aanbod van dergelijke functies tegemoet te komen.

Eerder bood de site de alleen de mogelijkheid voor het plaatsen van puur accountancy- en fiscaalgerichte vacatures. Echter breidt het dienstenpakket van het accountantskantoor zich verder uit. Daarbij wordt steeds vaker een medewerker van het kantoor, zoals een IT-auditor, HR- of subsidieadviseur, structureel of deels ingezet voor de klant. Dit vereist specifieke capaciteiten van een dergelijke professional. Vanwege het te kort aan handen en/of de behoefte om meer diensten aan te kunnen bieden, zijn steeds meer kantoren op zoek naar nieuw en gekwalificeerd personeel.

Kosteloos vacatures plaatsen

Op werkenbijsra.nl kunnen SRA-kantoren vanaf heden deze nieuwe vacatures, naast de gangbare, zelf eenvoudig plaatsen. Diegenen die bij de vacature bemiddeling of begeleiding wensen, kunnen hiervoor terecht bij Barry de Wilde van de HRM-afdeling, 030 656 60 60.