Thuis in uw branche

Workshop BiZ - Succesvol adviseren, hoe pak je het aan?

Incompany

Wilt u meer uit uw klantgesprekken halen? Bereid uw afspraken gestructureerd voor, met een benchmarkrapporten van uw klanten.

In deze intensieve adviesbegeleidingssessie gaat u zelf aan de slag met uw eigen praktijkcases. In een groep van maximaal 10 deelnemers leert u om uw klantgesprekken goed en gedegen voor te bereiden. Met een benchmarkrapport van een klant van uw kantoor leert u advieskansen te signaleren.

Meld u hier aan voor de workshop

Workshop BiZOverzicht

Datum & tijd:

Groepsgrootte:

PE-uren/punten:

Prijs:

in overleg te bepalen

maximaal 10 deelnemers

AA/RA/RC: 3

€ 1860 (incompany)

Inhoud

  • Aanleiding en doel van praktijkcase
  • Vraag en Aanbod Kruis en klantbeeld (accountplan)
    - Businessmodel
    - Strategie en ambities
    - Markt en relevante cijfers/benchmark
  • Mogelijke advieskansen
    - Gebruiksmogelijkheden
  • Adviesgesprek (oefenen)
  • Communicatie 

Doelstelling

Er wordt een verkennend gesprek met de klant voorbereid. Een gesprek dat is gericht op het verkennen van de klantsituatie, (toekomst)plannen en de daarmee samenhangende behoefte aan ondersteuning. Na de module wordt met contact gelegd met de klant voor het maken van een afspraak voor een verkennend gesprek.

Tevens krijgt u handige tips om het gebruik van BiZ binnen uw kantoor te verbeteren, zodat u meer rendement uit SRA-BiZ haalt.

  • Vraag, aanbod en toegevoegde waarde
  • Voorbereiding klantgesprek
  • Accountplan
  • Communicatie

Voor wie?

  • Accountant vennoot/medewerker
  • Teamleider/relatiebeheerder

Bert DuurlandDocenten

drs. Bert Duurland is bedrijfskundig econoom, zelfstandig adviseur en project- en interim manager. linkedin

Meld u hier aan voor de workshop

Contact

Amida-Elmoudni

Amida Elmoudni
Productmanager
T 030 656 60 60
E aelmoudni@sra.nl

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren