Thuis in uw branche

Workshop BiZ - Succesvol adviseren, van klantkennis naar klantadvies!

Incompany

In deze workshop leert u uw klantkennis om te zetten naar klantadvies. U leert maatwerk advies overtuigend te presenteren. Daarnaast worden ervaringen uit gesprekken met de klant gedeeld. De geïnventariseerde klantbehoeften worden gebruikt om een verder adviesgesprek met de klant voor te bereiden.

Op basis van de situatie en vraag van de klant wordt een advies samengesteld. Eerst inhoudelijk en daarna wordt de wijze waarop het klantgesprek gevoerd zal gaan worden besproken en geoefend.

Meld u hier aan voor de workshop

Workshop BiZOverzicht

Datum & tijd:

Groepsgrootte:

PE-uren/punten:

Prijs:

in overleg te bepalen

maximaal 10 deelnemers

AA/RA/RC: 3

€ 1860 (incompany)

Inhoud

  • Delen van BiZ-adviestrajecten met de deelnemers
  • Presenteren klantcase
  • Voorbereiden adviesgesprek
  • Borging van BiZ in de werkprocessen
  • Betere klantrelatie en tevredenheid

Doelstelling

U leert om alle klantinformatie te verwerken in een maatwerk advies en deze te vervolgens te bespreken in een klantgericht adviesgesprek.

  • Inventarisatie
  • Terugkoppeling klantgesprek
    - BiZ cijfers casus bespreken
  • Dienstenaanbod
  • Wat is de toegevoegde waarde geweest?

Figuur Workshop BiZ

Voor wie?

  • Accountant vennoot/medewerker
  • Teamleider/relatiebeheerder

Bert DuurlandDocenten

drs. Bert Duurland is bedrijfskundig econoom, zelfstandig adviseur en project- en interim manager. linkedin

Meld u hier aan voor de workshop

Contact

Amida-Elmoudni

Amida Elmoudni
Productmanager
T 030 656 60 60
E aelmoudni@sra.nl

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren