SKM1
Naslag, cursusaanbod en nieuws
Er wordt een code naar je e-mailadres gestuurd. Om in te loggen vul je deze code in de volgende stap in.
Is jouw kantoor wel lid, maar heb je nog geen account? Klik hier om een account aan te vragen.
Er is een code naar je e-mailadres gestuurd. Om in te loggen, vul je deze hieronder in.
Als je met je klant in kaart hebt gebracht aan welke specifieke SDG's hij of zij een bijdrage wil gaan leveren, is de volgende stap de integratie van de gekozen SDG's in de missie van het bedrijf.
Hiervoor is het van belang om terug te gaan naar de kern: wat is het bestaansrecht van het bedrijf? Dit is een vraag die gezien de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en de aanpassingen die stakeholders (banken, verzekeraars, accountants) vanuit duurzaamheid moeten doen alleen nog maar aan belang heeft gewonnen.
Heel veel zaken spelen een rol, zoals circulair werken, verkleining van de CO2-voetafdruk, vermindering van het grondstoffenverbruik en afval, inclusie, gelijkheid, medewerkerstevredenheid, laag verzuim en een goede besteding van de winst. Werken met passie voor transport alleen is niet meer voldoende om een toekomstbestendig bedrijf te runnen; de tijd dringt om klaar te zijn voor de nieuwe realiteit in 2030.