SKM1
Naslag, cursusaanbod en nieuws
Er wordt een code naar je e-mailadres gestuurd. Om in te loggen vul je deze code in de volgende stap in.
Is jouw kantoor wel lid, maar heb je nog geen account? Klik hier om een account aan te vragen.
Er is een code naar je e-mailadres gestuurd. Om in te loggen, vul je deze hieronder in.
Voor accountantsorganisaties ligt de toegevoegde waarde steeds meer in het advieswerk, zeker als het gaat om de toekomstige strategie. Je klanten willen immers met je sparren over zaken als: hoe staat mijn onderneming ervoor? Hoe zal mijn financiële positie zich in de toekomst ontwikkelen? En wat is de positie ten opzichte van mijn concurrenten en branchegenoten? Welke keuzes moet ik maken en aan welke knoppen moet ik draaien?
Met SRA-BiZ heb je een uniek middel in handen waarmee je jouw klanten niet alleen antwoord kunt geven op deze vragen, maar misschien zelfs de klanttevredenheid kunt overtreffen. Maar hoe doe je dat? En hoe zorg je dat je medewerkers er daadwerkelijk mee aan de slag gaan?
Let op: deze workshop is alleen incompany af te nemen.
Datum & tijd: in overleg te bepalen
Groepsgrootte: in overleg te bepalen
Bestemd voor: Accountant vennoot/medewerker, Teamleider/Relatiebeheerder
Ik ben in staat om:
Aan de slag met data en duiding geven aan de hand van casuïstiek uit de eigen praktijk:
Bert Duurland is adviseur en voormalig manager Marketing & Strategie bij HLB Schippers Accountants Fiscalisten Juristen ![]()

Incompany? Vraag hier vrijblijvend jouw offerte aan