Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

Proactief relatiebeheer

Maak als relatiebeheerder het verschil voor je klanten
Wil je loyale klantrelaties opbouwen en meedenken met de strategische uitdagingen van je klanten? Klanten waarderen betrokkenheid en stappen over bij een gebrek daaraan. Goede inhoudelijke uitvoering alleen is niet genoeg; je moet meerwaarde bieden om niet als ‘inwisselbaar’ te worden gezien. Tijdens deze training leer je duurzame relaties te ontwikkelen, proactief klantambassadeurs te creëren en het verschil te maken als adviseur en relatiebeheerder.

Overzicht

Bestemd voor

Accountant vennoot/medewerker, Teamleider/Relatiebeheerder, Zelfstandig assistent-accountant, Fiscalist vennoot/medewerker

Leerdoelen

Ik ben in staat om:

  • Duurzame klantrelaties verder te ontwikkelen
  • Meer waarde te halen uit mijn klantrelaties

Inhoud

Tijdens de cursus Proactief relatiebeheer behandelen we de volgende onderwerpen: 

  • Succesfactoren in het ontwikkelen van klant loyaliteit
  • Interventies om klantloyaliteit structureel vorm te geven
  • Denken vanuit de organisatie en de ontwikkelingen van de klant
  • Vraag- en aanbodgericht kunnen adviseren (urgentie kunnen creëren bij klanten)
  • Omgaan met aarzelingen, tegenwerpingen en weerstand

Locatie & Datum

Datum & tijd
Donderdag 16 oktober 2025 van 13:30 uur tot 20:30 uur
Cursuscode
EOCU39329
Beschikbaar

Docent(en)

Theo Went

Theo Went

Theo Went is senior trainer en adviseur bij Interaction Groep.

Contact

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Trainer & Coach
Team Incompany

Incompany? Informeer naar de mogelijkheden