Veel professionals stemmen hun teksten te weinig af op de lezer. Zorg dat u wel helder en aantrekkelijk schrijft zodat uw klant uw tekst beter begrijpt en u uw doel bereikt.
Vaktermen, moeilijke woorden en ouderwets taalgebruik zorgen ervoor dat uw klant uw teksten lastig kan doorgronden, Uw boodschap komt niet 1,2,3 over. Hoe zorgt u ervoor dat u wél klantgericht formuleert? Leer effectiever uw punt te maken door begrijpelijk, concreet en minder omslachtig te formuleren. Met welk ‘schrijfregels’ kunt u dit bereiken?
In deze e-learning leert u de meeste valkuilen herkennen en ontwijken aan de hand van de 10 vuistregels voor klantgericht formuleren.
- Korte, bondige zinnen formuleren
- Actief schrijven
- Vakjargon voorkomen
- Eigentijdse woorden gebruiken
- Concreet en helder schrijven
Wilt u meerdere e-learning modules per jaar volgen? Bekijk dan onze aantrekkelijk geprijsde e-learning abonnementen. U heeft al een abonnement vanaf € 295,- per jaar. Of wilt u als kantoor meer e-learning in gaan zetten? Kijk dan naar onze kantorenabonnementen voor de mogelijkheden.