Thuis in uw branche

E-learning Klantgericht formuleren

Leer met 10 vuistregels hoe u helder en concreet communiceert

Veel professionals stemmen hun teksten te weinig af op de lezer. Zorg dat u wel helder en aantrekkelijk schrijft zodat uw klant uw tekst beter begrijpt en u uw doel bereikt.

Overzicht

Prijs SRA-leden: € 99,00
Prijs niet-leden: € 119,00
PE-uren/punten:
AA/RA/RC 2
Bestemd voor: Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Fiscalist vennoot/medewerker
Resultaat:

U weet hoe u klantgericht formuleert en hoe u aantrekkelijk, concreet en leesbaar schrijft. U vergroot uw toegevoegde waarde door beter aan te sluiten bij uw klant.

Uw auteur

Bregje de Lannoy-|Walenkamp

Drs. Bregje de Lannoy-Walenkamp

Drs. Bregje de Lannoy-Walenkamp is trainer/adviseur in schriftelijke communicatie.

.

Inhoud

Veel professionals stemmen hun teksten te weinig af op de lezer. Zorg dat u wel helder en aantrekkelijk schrijft zodat uw klant uw tekst beter begrijpt en u uw doel bereikt.

Vaktermen, moeilijke woorden en ouderwets taalgebruik zorgen ervoor dat uw klant uw teksten lastig kan doorgronden, Uw boodschap komt niet 1,2,3 over. Hoe zorgt u ervoor dat u wél klantgericht formuleert? Leer effectiever uw punt te maken door begrijpelijk, concreet en minder omslachtig te formuleren. Met welk ‘schrijfregels’ kunt u dit bereiken?

In deze e-learning leert u de meeste valkuilen herkennen en ontwijken aan de hand van de 10 vuistregels voor klantgericht formuleren.

  • Korte, bondige zinnen formuleren
  • Actief schrijven
  • Vakjargon voorkomen
  • Eigentijdse woorden gebruiken
  • Concreet en helder schrijven

RB-punten in aanvraag 

Datum & tijd

Datum & tijd:
U kunt zich het hele jaar inschrijven voor deze E-learning module
Beschikbaar
Cursuscode: ELEC31213

SRA.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Cookies accepteren