Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

E-learning Klantgericht formuleren

Leer met 10 vuistregels hoe u helder en concreet communiceert
Veel professionals stemmen hun teksten te weinig af op de lezer. Vaktermen, moeilijke woorden en ouderwets taalgebruik zorgen ervoor dat je klant je teksten lastig kan doorgronden. In deze e-learning leer je hoe je je communicatie effectief overbrengt, met minder jargon en meer structuur. Met 10 praktische vuistregels herken en vermijd je veelvoorkomende valkuilen. Zo schrijf je teksten die jouw klant begrijp - en waarmee jij je doel wél bereikt.

Overzicht

Bestemd voor

Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Fiscalist vennoot/medewerker, Loonadviseur

Leerdoelen

Ik ben in staat om:

  • Mijn teksten klantgerichter te formuleren en hiermee mijn boodschap effectiever over te brengen. 

Inhoud

Tijdens de e-learning Klantgericht formuleren behandelen we de volgende onderwerpen:

  • Korte en bondige zinnen formuleren
  • Actief en overtuigend schrijven
  • Vermijden van vakjargon
  • Eigentijdse en toegankelijke woorden gebruiken
  • Concreet en helder schrijven

Wil je meerdere e-learning modules per jaar volgen? Bekijk dan onze aantrekkelijk geprijsde e-learning abonnementen. Of wil je als kantoor meer e-learning in gaan zetten? Kijk dan naar onze kantorenabonnementen voor de mogelijkheden.

Datum & Tijd

Datum & tijd
U kunt zich het hele jaar inschrijven voor deze E-learning module
Cursuscode
ELEC31213
Beschikbaar

Auteur(s)

Bregje de Lannoy-Walenkamp

drs. Bregje de Lannoy-Walenkamp

drs. Bregje de Lannoy-Walenkamp is trainer/adviseur in schriftelijke communicatie.

Contact

Barbara Berben

Barbara Berben

Manager online leren