Uw klant is overgedragen aan bijzonder beheer. Hoe zorgt u dat de bank meewerkt aan het daadwerkelijke herstel van de onderneming? Hoe pakt u uw rol als adviseur?
Wat is de toegevoegde waarde van een (financieel) herstelplan en waar bestaat dit uit? Hoe kunt u andere partijen, zoals de fiscus en aandeelhouders succesvol betrekken in dit proces? Wat kunt u allemaal doen om te zorgen dat de kredietkraan open blijft en dat uw klant financieel gezond verder kan ondernemen?
Tijdens deze training krijgt u praktische handvatten om de onderneming van uw klant weer succesvol te maken. U leert hoe u effectief met de bank kunt communiceren. Zorg dat u alles in huis hebt om de bijzonder beheer bankiers van de kansen van uw klant te overtuigen!
- Tijdig signaleren van (financiële) problemen
- Werkwijze van de afdeling bijzonder beheer
- Succesvol onderhandelen met bijzonder beheer bankiers
- Stappenplan voor het herstructureren van de onderneming
- Wat is de impact van de nieuwe herstructureringswetgeving (WHOA)
- Verschillende praktijkcasussen