Invulhulp geregistreerde gegevens
Lees hier hoe je het Excel-bestand 'Geregistreerde gegevens' invult. Indien je hierover nog vragen hebt, kun je contact opnemen met SRA via relatiebeheer@sra.nl of 030 656 60 60.
Het bestand met de geregistreerde gegevens bestaat uit een drietal tabbladen:
1. Tabblad Kantoorgegevens
Bij 'Omzet organisatie' kun je de omzet van je organisatie opgeven of wijzigen. Gelieve één van de volgende klassen te gebruiken:
Van |
Tot |
€ 0 |
€ 250.000 |
€ 250.000 |
€ 500.000 |
€ 500.000 |
€ 1.000.000 |
€ 1.000.000 |
€ 2.500.000 |
€ 2.500.000 |
€ 5.000.000 |
€ 5.000.000 |
€ 10.000.000 |
€ 10.000.000 |
< |
Tevens kun je hier achtereenvolgens het aantal fte van je gehele organisatie opgeven en de aanwezigheid van vergunningen vermelden. Daarnaast vragen we dit jaar ook het totaal aantal medewerkers uit. Ook vragen wij je om de contactpersoon voor het SRA- lidmaatschap, de contactpersoon voor de Review en de Kwaliteitsbepaler op te geven of te wijzigen.
NB: Contactpersoon SRA-lidmaatschap: hiervoor dient één persoon aangemerkt te worden, zijnde een RA en/of AA die fungeert als aanspreekpunt voor alle zaken rondom het SRA-lidmaatschap, zoals het versturen van vergaderstukken voor de Algemene Ledenvergadering, het toesturen van de contributienota en eventueel andere actualiteiten die het SRA-lidmaatschap betreffen.
2. Tabblad Vestigingen
Op dit tabblad staan de gegevens vermeld van alle bij ons bekende vestigingen/entiteiten van je organisatie. Gelieve het bezoek- en postadres, het e-mailadres, websiteadres en het telefoonnummer te controleren en waar nodig aan te passen. Tevens kun je hier aangeven of het een hoofd- of nevenvestiging betreft. Indien er één of meerdere vestigingen ontbreken, dan kun je deze hier vermelden.
3. Tabblad Geregistreerde gegevens
Vanaf dit jaar spreekt SRA al haar leden aan met hun voornaam. Graag in kolom A de voornaam toevoegen indien deze er nog niet staat.
In kolom B graag alleen unieke, persoonlijke e-mailadressen vermelden.
In de kolommen M t/m Q staat achtereenvolgens vermeld of de medewerker contactpersoon Automatisering, Educatie, HRM, Marketing of Vaktechniek is. Het is voor ons en jou belangrijk om te weten wie er binnen je organisatie contactpersoon is voor deze 'vakgebieden'. Wij kunnen de betrokkene dan gericht van informatie voorzien en niet belasten met ongewenste informatie. Graag zouden wij voor elke organisatie tenminste één contactpersoon per vakgebied in onze database willen opnemen.
In kolom R kun je aangeven wie de contactpersoon voor ons Stagebureau is (indien van toepassing).
In kolom S vragen we dit jaar voor het eerst uit wie aanspreekpunt is voor Arbeidsmarktcommunicatie.
In kolom T staat vermeld of de medewerker vestigingsleider is. Per vestiging dient minimaal één Vestigingsleider/Kantoorleider ingevoerd te worden.
In kolom U kun je aangeven wie de compliance officer is voor je organisatie en in kolom V kun je aangeven wie van je fiscale medewerkers aangesloten is bij het NOB.
In de kolommen W, X en Y staat vermeld wie binnen je organisatie de verschillende digitale nieuwsbrieven van SRA ontvangt. Ook hier kun je wijzigingen in aanbrengen. Let wel, de Nieuwsbank-nieuwsbrief is alleen beschikbaar als je kantoor een abonnement heeft op de SRA-Nieuwsbank.
Contact
SRA-Relatiebeheer
E relatiebeheer@sra.nl
T 030 656 60 60