Invulhulp geregistreerde gegevens
Lees hier hoe u het Excel-bestand 'Geregistreerde gegevens' invult. Indien u hierover nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met SRA via relatiebeheer@sra.nl of 030 656 60 60.
Het bestand met de geregistreerde gegevens bestaat uit een drietal tabbladen:
1. Tabblad Kantoorgegevens
Bij 'Omzet organisatie' kunt u de omzet van uw organisatie opgeven of wijzigen. Gelieve één van de volgende klassen te gebruiken:
Van |
Tot |
€ 0 |
€ 250.000 |
€ 250.000 |
€ 500.000 |
€ 500.000 |
€ 1.000.000 |
€ 1.000.000 |
€ 2.500.000 |
€ 2.500.000 |
€ 5.000.000 |
€ 5.000.000 |
€ 10.000.000 |
€ 10.000.000 |
< |
Tevens kunt u hier achtereenvolgens het aantal fte van uw gehele organisatie opgeven en de aanwezigheid van vergunningen vermelden. Ook vragen wij u om de contactpersoon voor het SRA- lidmaatschap, de contactpersoon voor de Review en de Kwaliteitsbepaler op te geven of te wijzigen.
NB: Contactpersoon SRA-lidmaatschap: hiervoor dient één persoon aangemerkt te worden, zijnde een RA en/of AA die fungeert als aanspreekpunt voor alle zaken rondom het SRA-lidmaatschap, zoals het versturen van vergaderstukken voor de Algemene Ledenvergadering, het toesturen van de contributienota en eventueel andere actualiteiten die het SRA-lidmaatschap betreffen.
2. Tabblad Vestigingen
Op dit tabblad staan de gegevens vermeld van alle bij ons bekende vestigingen/entiteiten van uw organisatie. Gelieve het bezoek- en postadres, het e-mailadres, websiteadres en het telefoonnummer te controleren en waar nodig aan te passen. Tevens kunt u hier aangeven of het een hoofd- of nevenvestiging betreft. Indien er één of meerdere vestigingen ontbreken, dan kunt u deze hier vermelden.
3. Tabblad Contactpersonen
Op dit tabblad staan de gegevens vermeld van alle bij ons bekende contactpersonen van uw organisatie. Wij verzoeken u deze gegevens goed te controleren en daar waar nodig aan te passen of aan te vullen.
In kolom B kunt u - indien van toepassing - aangeven of deze persoon uit dienst is. In kolom H graag alleen unieke, persoonlijke e-mailadressen vermelden.
In de kolommen P t/m T staat achtereenvolgens vermeld of de medewerker contactpersoon Automatisering, Educatie, HRM, Marketing of Vaktechniek is. Het is voor ons en u belangrijk om te weten wie er binnen uw organisatie contactpersoon is voor deze 'vakgebieden'. Wij kunnen de betrokkene dan gericht van informatie voorzien en niet belasten met ongewenste informatie. Graag zouden wij voor elke organisatie tenminste één contactpersoon per vakgebied in onze database willen opnemen.
In kolom U staat vermeld of de medewerker vestigingsleider is. Per vestiging dient minimaal één Vestigingsleider/Kantoorleider ingevoerd te worden.
In kolom V kunt u aangeven wie de compliance officer is voor uw organisatie en in kolom W kunt u aangeven wie van uw fiscale medewerkers aangesloten is bij het NOB.
In de kolommen X, Y en Z staat vermeld wie binnen uw organisatie de verschillende digitale nieuwsbrieven van SRA ontvangt. Ook hier kunt u wijzigingen in aanbrengen. Let wel, de Nieuwsbank-nieuwsbrief is alleen beschikbaar als uw kantoor een abonnement heeft op de SRA-Nieuwsbank.
Contact
SRA-Relatiebeheer
E relatiebeheer@sra.nl
T 030 656 60 60