Thuis in uw branche

Nieuw dossier Kwaliteit

  • Publicatiedatum: 28-1-2019

Als SRA-lid kiest u elke dag voor kwaliteit. Uiteraard van uw dienstverlening, maar ook van uw kantoororganisatie en uw personeel. In het vernieuwde Dossier Kwaliteit vindt u alles wat u moet weten over kwaliteit overzichtelijk bij elkaar.

Wat zijn de SRA-standpunten en wat is ons gezamenlijk kwaliteitsbeleid? Aan welke eisen moet u voldoen en welke guidance heeft SRA voor u hierbij? Wij bieden u tal van handvatten om de kwaliteit op al die onderdelen te kunnen meten, verbeteren, monitoren én zichtbaar te maken.

Nieuw: Kwaliteitsindicator

Met de gratis SRA-Kwaliteitsindicator heeft u een praktisch en efficiënt hulpmiddel in huis waarmee u in een oogopslag al uw kwaliteitsinspanningen helder heeft en eenvoudig kunt monitoren.

Wij vragen u om ons uw uitkomsten - uiteraard geanonimiseerd - te mailen. Zo kunnen wij monitoren welke inspanningen SRA-breed geleverd worden, op welke onderdelen u gemiddeld goed scoort of waar wellicht nog werk aan de winkel is. Op basis van uw informatie kunnen we vanuit de backoffice verdere ondersteuning, guidance, tools et cetera voor uw kantoor ontwikkelen.

Vraag de Kwaliteitsindicator nu aan!