Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

Versterk je samenwerking en klantrelaties met DISC

Alleen incompany
Je werkt dagelijks samen met collega’s en klanten, elk met hun eigen communicatiestijl en behoeften. Met de ene persoon klikt het beter dan met de ander. Hoe zorg je ervoor dat je ook effectief bent met mensen die anders zijn? In de praktische DISC-training leer je je eigen stijl en die van anderen herkennen en je communicatie hierop afstemmen. Zo vergroot jij je effectiviteit en impact.

Overzicht

Bestemd voor

Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Accountant in business

Leerdoelen

Ik ben in staat om:

  • Beter te communiceren met klanten en collega’s.
  • Effectief te communiceren met collega’s en klanten door inzicht te hebben in mijn eigen communicatiestijl en die van een ander.

Inhoud

Tijdens de cursus Versterk je samenwerking en klantrelaties met DISC behandelen we de volgende onderwerpen: 

  • Jouw drijfveren, kwaliteiten en voorkeursgedragingen
  • Hoe kom je over op anderen?
  • Hoe reageer en werk je onder druk?
  • Verschillende persoonlijkheidsstijlen volgens DISC
  • Hoe om te gaan met andere stijlen?
  • Beter aansluiten bij het gedrag van je collega’s en klanten

Vooraf vragen wij je om een DISC-analyse te doen van maximaal 10 minuten. De analyse bestaat uit een korte online vragenlijst en geeft inzicht in je eigen kwaliteiten en drijfveren.

Deze cursus wordt alleen aangeboden op basis van incompany. Voor meer informatie kun je contact opnemen met het team incompany, incompany@sra.nl

Contact

Team Incompany

Incompany? Informeer naar de mogelijkheden