Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

Versterk je samenwerking en klantrelaties met DISC

Verbeter je relatie en samenwerking met anderen
Je werkt dagelijks samen met collega’s en klanten, elk met hun eigen communicatiestijl en behoeften. Met de ene persoon klikt het beter dan met de ander. Hoe zorg je ervoor dat je ook effectief bent met mensen die anders zijn? In de praktische DISC-training leer je je eigen stijl en die van anderen herkennen en je communicatie hierop afstemmen. Zo vergroot jij je effectiviteit en impact.

Overzicht

Bestemd voor

Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Accountant in business

Leerdoelen

Ik ben in staat om:

  • Beter te communiceren met klanten en collega’s.
  • Effectief te communiceren met collega’s en klanten door inzicht te hebben in mijn eigen communicatiestijl en die van een ander.

Inhoud

Tijdens de cursus Versterk je samenwerking en klantrelaties met DISC behandelen we de volgende onderwerpen: 

  • Jouw drijfveren, kwaliteiten en voorkeursgedragingenHoe kom je over op anderen?
  • Hoe reageer en werk je onder druk?
  • Verschillende persoonlijkheidsstijlen volgens DISC
  • Hoe om te gaan met andere stijlen?
  • Beter aansluiten bij het gedrag van je collega’s en klanten

Vooraf vragen wij je om een DISC-analyse te doen van maximaal 10 minuten. De analyse bestaat uit een korte online vragenlijst en geeft inzicht in je eigen kwaliteiten en drijfveren.

Locatie & Datum

Datum & tijd
Dinsdag 28 oktober 2025 van 09:30 uur tot 17:00 uur
Cursuscode
EOCU39516
Beschikbaar

Docent(en)

Maarten Borsboom

Maarten Borsboom

Maarten Borsboom is vaardigheidstrainer bij SRA.

Contact

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Trainer & Coach
Team Incompany

Incompany? Informeer naar de mogelijkheden